dimecres, 12 de març del 2014

DINOU ANYS






Estimada filla,
Altre cop es el teu aniversari. Ja en fas dinou.
Altre cop la meva carta, els meus records, els meus consells... Altre cop a teva mare que t’escriu tot el que et voldria dir i que acaba resumint en unes línies cada dotze de març.
Passen  els anys Marineta, i tu segueixes sent per mi ... la meva nena.
Madura nineta, però no deixis mai que mori del tot la teva innocència.
La vida és millor si tens amics i si la gent que t'envolta t’estima de veritat. I, sobretot, si ets honesta.
Intenta viure sense fer mal a ningú. Regala sempre el teu somriure, els teu amor i la teva alegria
No passis de puntetes, trepitja a fons i posa el cor en tot allò que facis.
No t'enganyis pensant que tens molt de temps: els anys passen de pressa i has d’intentar fer realitat molts somnis, lluita sempre pels teus.
Rebel·la't davant les injustícies, que el dolor, propi i dels altres, no et sigui indiferent, i sobretot, carinyet, sigues tolerant. Pensa que la vida té molts colors i cadascú te la seva veritat.
A vegades, el mon es torna gris i sembla que res té sentit. En aquests moments has d'aixecar el cap, començar a caminar i tirar endavant, veuràs com sempre hi ha llum més enllà del camí.
Quan ets jove sempre penses que en saps més. Els consells que et puguin donar normalment no els escoltaràs, però espero que et quedin a dins.
Plora si estàs trista i somriu si ets feliç, la vida cuidarà de tu si no t'amagues.
Saps que sempre comptes i comptaràs amb el meu suport.
Gràcies, filla, per totes les alegries i compensacions que m’has donat, sense oblidar algun disgustet, que no tot són roses, però sempre hem sabut sortir-nos-en.
Segurament necessitis caure i aixecar-te igual que vaig fer jo en el seu dia, però vigila que la caiguda no sigui massa forta, mira als ulls a qui parlis i entén que no tothom és digne de la teva confiança
I, malgrat tot, jo sempre hi seré per ajudar-te a aixecar-te tantes vegades com calgui.
T'estimo...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada