dissabte, 28 de març del 2009

Companyes de classe




La resposta de la Pilar la vaig rebre. I més missatges. I em va trobar també la Paqui Martínez. I aquesta setmana m'ha trobat la causant que tothom m'hagi dit sempre "Reca": La Malpica (jejeje)... Em fa il·lusió. Hauriem de quedar un dia (Sabrem qué dir-nos, al cap de tants anys?)

Jo vaig fer els meus deures i al final vaig aconseguir una llista de companyes prou llarga. (Per cert, avui he recordat una que no estava inclosa i ja he tornat a oblidar-me'n...)

Qualsevol día d'aquests hauré d'explicar la meva història a les companyes retrobades.

Adjunto la llista, que pot anar creixent (amb permís de les anomenades):

1 Acosta Adela
2 Bodas Elena
3 Calaf Ana
4 Cardona Carmen
5 Castilla Ana Mª
6 Cobo Mª Carmen
7 Cobo Isabel
8 Cosp Llanas Mª Lluisa
9 Delgado Luna Rosa
10 Estoquera Campañá Lourdes
11 Ferrando Ríos Nuria
12 García Clemente Pilar
13 Gatell Carmen
14 Gato Graña Elena **
15 Gómez Cristina
16 Gómez Mª Carmen
17 González Álvarez Balbina
18 González Malpica Montse(rrat)
19 González Recasens Montse(rrat)
20 Gonzalvo Barea Mª Carmen
21 Guinot Expósito Marta
22 Herraiz Mercedes
23 Jané Vidal Montse(rrat)
24 Lasalle Peroy Amor
25 López Conchita
26 López Anaya Isabel
27 López Ordóñez Olga
28 Martínez Paquita
29 Martínez Lourdes
30 Martínez Mª Carmen
31 Medalla Gloria
32 Medina Vivas Montse(rrat)
33 Molina López María
34 Moreno Sala Maite
35 Navarro de Haro Conchita
36 Oller Montse(rrat)
37 Roigé Neus
38 Rojo Casero Azucena
39 Sáez-Díez González Ana Isabel **
40 Verdú de las Heras Margarita
41 Villalba Ramos Mª Carmen
42 Villodrez Leonor
43 Villoro Inés
44 Zarzuela Ana Mª
45 Zorrilla Isabel
** Van morir

Ara m'he recordat de la companya que anomenava abans: Nuria Cucurella, que li correspondria el número 9, peró em fa molta mandra modificar ara tota la numeració.

Un altra día, tornaré a passar la taula d'excel a un altre arxiu...

Kisses per totes les Claudinianes nascudes al 62, la millor generació: Vam neixer a l'època de Franco, vam viure la transició... ens les donàvem de lliberades i erem les pitjors reprimides... (tenim alguna batalleta més per explicar???)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada